page_head_bg (2)

Blog

Di chì hè fatta di bubble gum?

Hè interessante di nutà chìchewing gumprima era pruduciutu cù u chicle, o a sap di l'arbulu Sapodilla, cù aromi aghjuntu per fà u gustu bonu.Sta sustanza hè simplice per mudificà è si stende in u calore di e labbra.In ogni casu, i chimichi anu scupertu cumu fà basi di gomma artificiale per rimpiazzà u chicle dopu a Siconda Guerra Munniali utilizendu polimeri sintetici, gomma è cera più prontu dispunibili cù sapori è zuccaru.

In u risultatu, pudete esse dumandate: "Hè u plasticu di masticazione di gum?"In generale, a risposta hè sì se a gomma di masticazione ùn hè micca tutta naturali è fatta da e piante.Ùn site micca solu à fà sta quistione, però, postu chì un sorprendente 80% di i rispondenti à un sondaghju di l'area selezziunata di 2000 persone hà dettu chì ùn sanu micca.

Di cosa hè fatta esattamente a gomma da masticare?
Chewing gum cuntene sustanzi diffirenti sicondu a marca è u paese.Curiosamente,i pruduttoriÙn sò micca obligati di listinu alcunu di i cumpunenti in a gomma di masticazione nantu à i so prudutti, cusì hè impussibile di sapè esattamente ciò chì cunsumu.Tuttavia, pudete esse curiosu nantu à i cumpunenti di chewing gum.- cuntinuà a leghje per amparà i cumpunenti principali.

nutizie-(4)
nutizie-(5)
nutizie-(6)

I PRINCIPALI INGREDIENTI DI CHEWING GUM INCLUDE:

• GUM BASE
A basa di gum hè unu di l'ingredienti più cumuni di gomma da masticare, cumpostu di trè cumpunenti principali: resina, cera è elastomer.In corta, a resina hè u cumpunente masticabile primariu, mentre chì a cera ammorbidisce a gomma è l'elastomeri aghjunghjenu flessibilità.
Ingredienti naturali è sintetici ponu esse cumminati in a basa di gum.Forsi u più intrigante, secondu a marca, a basa di gum pò include una di e seguenti sustanzi sintetici:
• Gomma butadiene-stirene • Copolimeru isobutilene-isoprene (gomma butilica) • Paraffina (via u prucessu Fischer-Tropsch) • Cera di petroliu
Preoccupante, u polietilene hè comunmente truvatu in sacchetti di plastica è ghjoculi di i zitelli, è unu di l'ingredienti in a cola PVA hè l'acetate di polivinile.In u risultatu, hè assai preoccupante chì noi

• EDULCORANTI
L'edulcoranti sò spessu aghjuntu à a goma di masticazione per creà un gustu dolce, è i dolci più concentrati sò pensati per allargà l'effettu di dulcezza.Questi ingredienti di gomma di masticazione sò tipicamente include zuccaru, destrosa, glucose / sciroppu di granu, erythritol, isomalt, xylitol, maltitol, mannitol, sorbitol, è lactitol, per nome uni pochi.

• SOFTENERS DI SUPERFICIE
L'addolcitori, cum'è a glicerina (o l'oliu vegetale), sò aghjuntu à a goma di masticazione per aiutà à mantene l'umidità è ancu aumentendu a so flessibilità.Questi ingredienti aiutanu à ammorbidisce a gomma quandu si mette in u calore di a bocca, risultatu in a struttura caratteristica di gomma di masticazione.

• DEGUSTAZIONI
Chewing gum pò avè sapori naturali o artificiali aghjuntu per l'appellu di u gustu.I sapori più cumuni di chewing gum sò i variità tradiziunali di Peppermint è Spearmint;in ogni modu, parechji sapori savurosi, such Lemon or fruity alternatives, ponu esse creati aghjunghjendu l'acidi alimentari à a basa di gum.

• COATING CU POLIOL
Per priservà a qualità è allargà a vita di u pruduttu, a goma di masticazione hà tipicamente un guscio dura chì hè generatu da una polvera di poliol chì assorbe l'acqua.A causa di a cumminazione di saliva è di l'ambienti caldi in bocca, stu revestimentu di poliol hè rapidamente sbattutu.

• PENSATE À ALTRI ALTERNATIVI GUM
A maiò parte di a gomma di masticazione prodotta oghje hè fatta da a basa di gum, chì hè cumpostu di polimeri, plastificanti è resine è hè cumminata cù addolcitori alimentari, conservanti, edulcoranti, culori è aromi.

In ogni casu, ci sò avà una varietà di gums alternativu nantu à u mercatu chì sò basati in vegetali è adattati per i vegani, facenu più attrattivi per l'ambiente è i nostri stomaci.
Chewy Gums sò naturalmente vegetali, vegani, biodegradabili, senza zuccaru, senza aspartame, senza plastica, edulcoranti artificiali è senza aromi, è addultati cù 100% xilitol per i denti sani.


Tempu di Postu: Dec-09-2022