Popping candyhè un tipu di alimentazione recreativa. U diossidu di carbonu cuntenutu in Popping Candy vaporizerà in bocca quandu hè riscaldatu, è poi generà una forza di spinta per fà saltà in bocca e particelle di caramelle popping.
A funzione è u puntu di vendita di popping candy hè u sonu crackling di particelle di caramelle cù gas carbonatatu nantu à a lingua. Stu pruduttu hè diventatu pupulare quandu hè statu lanciatu, è diventa u favuritu di i zitelli.
Qualchissia hà fattu esperimenti. Pusanu i caramelle di roccia popping in l'acqua è anu osservatu chì ci eranu bolle cuntinui nantu à a so superficia. Eranu sti bolle chì facianu a ghjente "saltare". Di sicuru, questu pò esse solu una ragione. In seguitu, un altru esperimentu hè statu realizatu: mette un pocu di u zuccaru saltu senza pigmentu in l'acqua di calce clarificatu. Dopu un pocu tempu, hè statu trovu chì l'acqua di calce clarificatu diventa turbid, mentri l'anidride carbonica puderia fà l'acqua di calce clarificatu turbid. Per riassume i fenomeni sopra, pò esse inferitu chì ci hè diossidu di carbonu in pop candy. Quandu scontra l'acqua, u zuccheru fora si dissolve è u diossidu di carbonu di l'internu esce, creendu una sensazione di "saltà".
Pop rock candy hè fattu aghjunghjendu diossidu di carbonu cumpressu in u zuccheru. Quandu u zuccheru fora si scioglie è u diossidu di carbonu s'hè precipitatu, "saltà". Perchè u zuccheru ùn salta micca in u locu caldu, saltarà in l'acqua, è u stessu crackle serà intesu quandu u zuccheru hè sfracicatu, è e bolle in u zuccheru si vedenu sottu à u lampu.